I.Boice | Iranian Boice Community


برنامه رانینگ من با حضور یونگ هوا هفته بعد پخش میشه

خیلیاتون میشناسینش ، رانینگ من یکی از پرطرفدار ترین برنامه های تلویزیونی کره هست که بین بویسای خودمون هم طرفدارای زیادی داره

تیزر این برنامه که هفته بعد پخش میشه دیروز منتشر شده

 

 


نظرات شما عزیزان:

آرامیس
ساعت12:02---18 فروردين 1394
آخ خدایا! کاش میشد سی ان فقط کنسرت میذاشت و رانینگ من میرفت! نمیشه من مدیربرنامه هاشون شم؟
پاسخ: نه خب اگه هر روز رانینگ من برن دیگه مسخره میشه همین که دیر دیر برن بهتره آدم اشتیاق داره :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمدرضا ׀ تاریخ: دو شنبه 17 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com